KLACHTEN



Bij Workmate Company doen wij ons werk zo zorgvuldig mogelijk. De lijnen zijn kort en de leidinggevende en de medewerkers werken nauw samen om de wensen van de cliënt te realiseren. Toch kan het zo zijn dat er iets is gebeurd waarover een cliënt ontevreden is of waar hij of zij gewoon een vervelend gevoel aan heeft overgehouden. We zouden het erg waarderen als dat bij ons gemeld wordt. Workmate Company stimuleert de dialoog tussen betrokkenen: cliënten, begeleiders, verwanten en/of vertegenwoordigers. Wij adviseren cliënten dan ook om eerst het gesprek aan te gaan met zijn of haar directe begeleider. Deze begeleider kan adviseren welke route vervolgens te nemen.


Workmate Company heeft naast persoonlijke begeleiders ook een onafhankelijk vertrouwenspersoon. Deze persoon bepaalt na een gesprek samen met de cliënt wat de eventuele vervolgstappen zullen zijn die kunnen worden ondernomen. Wanneer een situatie voor de cliënt niet als opgelost voelt, kan gebruik worden gemaakt van de klachtenregeling. Workmate Company heeft hiervoor een onafhankelijke klachtenfunctionaris aangesteld. De regeling zelf krijg je aangeboden wanneer je gebruik maakt van een van de diensten van Workmate Company. Door middel van een voorlichtingsfolder wordt medegedeeld wie de klachtenfunctionaris is en hoe hij/zij kan worden bereikt.


Voor onduidelijkheden, bijvoorbeeld wie de persoonlijke begeleider is, kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Voor direct contact met de onafhankelijke vertrouwenspersoon kunt u gebruik maken van onderstaande gegevens: